Pagina's

zondag 7 januari 2018

Condoleance


Hallo allemaal

Vandaag laat ik jullie twee condoleance kaarten zien. Voor deze twee kaarten ben ik aan de slag gegaan met het nieuwe condoleance papier 6011/0542 van Noor! Design. 


Een condoleance kaart mag van mij persoonlijk heel eenvoudig zijn. In deze papier set zitten verschillende designs in mooie zachte kleuren. Vooral de fijne designs vind ik super mooi.
Ik heb een dubbelgevouwen kaart gemaakt van 13.5 x13.5 cm. Met een cirkel stans heb ik er een cirkel uitgesneden en aan de binnen kant het design papier met de Paardenbloemen gebruikt. Op de voorkant van de kaart heb ik de bloem weer terug laten komen. Deze stempel komt uit de bijpassende set ''6410/0466''.

6410/0466 Clear Stamp Condoleance Bloemen
6410/0466

Voor de tweede kaart heb ik ook gekozen voor een dubbelgevouwen kaart van 13.5 x13.5 cm. Deze keer in het zwart. Ik heb het roze design papier met hele fijne streepjes gemat op het grijze design papier. 
   

In het midden een brede strook design papier met de paardenbloemen gebruikt. De tekst 6410/0467 heb ik gestempeld op vellum papier. Onderlangs een zwart lintje met strik en boven in de hoek heb ik drie stippen met een parelpen gemaakt.


Afbeeldingsresultaat voor noor condoleance
6410/0467
Soms zijn deze kaarten ook nodig maar ik hoop dat ze gewoon in mijn voorraad bakje blijven liggen. Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer

Groetjes 




2 opmerkingen: