Pagina's

vrijdag 12 januari 2018

Winter Wonderland


Goedenmorgen allemaal

Vandaag heb ik een winterskaartje voor jullie gemaakt naar aanleiding van de sketch op het blog bij Noor Design Sketch Challenge en hier kan je er alles over vinden http://noortje-design.blogspot.nl het is zo,n leuke sketch kon de verleiding niet weerstaan.


Als basis heb ik de DDD shape art teardrop gebruikt en bewerkt met kraft en wit cardstock en verder heb ik het paperbloc winter wishes gebruikt.


Het lieve plaatje van de kat in de sneeuw heb ik in de mooie sterrencirkel bewerkt.


Natuurlijk komt dit lieve plaatje uit de knipvellen serie holiday greetings en ik vind hem zo cute die kat en bij de toef bloem heb ik de blaadjes van one of a kind kerstset bewerkt.



Op het labeltje heb ik een leuke teksstempel gebruikt en zoals de tekst al zegt een heel klein vlindertje op het label erbij gedaan.


Het fijne aan zo,n sketch is gewoon dat je hem helemaal naar eigen idee kunt invullen, maar neem gewoon een kijkje op het BLOG en doe gezellig mee het kan nog de hele maand januarie en je kan je creatie plaatsen in de FB groep van Noor Design Challenge.


Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en zie jullie graag de volgende keer. Fijne dag allemaal.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)









































Geen opmerkingen:

Een reactie posten