Pagina's

donderdag 22 februari 2018

Feestvarken

Hallo Allemaal,

De varkentjes zijn een feestje aan het vieren. Het zijn echte feestvarkens uit de nieuwe feestelijke lijn van DenDennis.


Als basis heb ik een rechthoekige kaart gemaakt met daarop het woord "Feest" van Dutch Doobadoo. Het vrolijke ballonnenpapier komt ook uit de nieuwe lijn van DenDennis

470.713.639 Dutch Doobadoo Card Art Text Feest 

Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met de varkentjes. De stansmallen zitten op de voorkant van een klein boekje. De foto hieronder is de binnenkant van het boekje. 

6011/0555 Papierset - Dendennis Party-patterns

Hier zie je linksboven de nummers bij de stansen en het grote varken eronder heeft dezelfde nummers zodat je ziet welke stans welk onderdeel is. De overige varkentjes geven andere versies aan die je ook zou kunnen maken. Erg handig dus!


Voor het in elkaar zetten van de varkentjes kun je niet zonder de Pick-Me-Up pen van Silhouette.

Afbeeldingsresultaat voor pick me up silhouette

Aan deze pen zit een soort kneedgum dat plakkerig is. Hiermee kun je hele kleine onderdeeltjes oppakken en er vervolgens wat lijm aan doen om ze vervolgens op te plakken. Dit opplakken heb ik met een lijmflesje van Joy! Crafts 6200/0006 gedaan met ultra fijne tip. Hier kun je hele kleine deeltjes mee lijmen.


Het varkentje op deze foto houdt een lekkere taart vast. Deze taart komt uit de Feestaccessoires set 6002/3118 . In deze set zit ook een cupcake, cadeautjes, een slinger en ballonnen. De ballonnen zie je op de foto hieronder. Ik heb als touwtje wat zwart garen gebruikt


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit feestelijke kaartje.

Een hele fijne dag en tot de volgende keer!
Liefs,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.639 Dutch Doobadoo Card Art Text Feest     6011/0555 Papierset - Dendennis Party-patterns    TOOL4 Silhouette Pick-Me-Up

6002/3118 Dendennis Party - Dendennis Feestaccessoires6200/0006 Ultrafiijne lijmflesjes 2 st.6002/3113 Dendennis Party - Dendennis Feestvarken

6011/0553 Papierset - Dendennis Party solid colors       6011/0554 Papierset - Dendennis Party crochet colors





Geen opmerkingen:

Een reactie posten