Pagina's

vrijdag 16 februari 2018

Olympics


Goedenmorgen allemaal

Wat is team NL toch weer goed bezig op de olympische spelen met zoveel plakken die ze al hebben verdiend.


Vandaag heb ik dan ook een leuk winters kaartje voor jullie. De basis is de card art mok van Dutch Doobadoo en kraft bewerkt met het  design papier misty winter.


Tja en als de winterspelen bezig zijn natuurlijk een leuk winters plaatje van het ijshockey erbij.


Alle randen heb ik eerst met een paperdistresser gedaan en daarna met witte gesso verwerkt.


De bovenkant van de mok heb ik bewerkt met twee bingokaartjes en de mooie ice chrystals.


Verder is dit afgewerkt met papieren rietjes en een strasssteentje in de vorm van een sneeuwvlok.


Natuurlijk mag er weer een strik en een bloementje niet ontbreken en verder de mooie banner met tekst als finishing touch. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze winterse kaart.


Fijn weekend en graag tot de volgende keer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




































Geen opmerkingen:

Een reactie posten